Tuesday 24 May 2011

pEnGeRtIaN CiNtA.....








CINTA.....


Apa itu Cinta????


Apa Maksud Cinta????


Apa Sebenarnya Cinta????
Begitu Sukar Untuk Aku Gambarkan....
Kenapa Begitu Mudah Seseorang itu Meluahkan Kalimah Cinta....
Mengapa Begitu Mudah Seseorang Itu Menganggap Suatu Perasaan Itu Sebuah Cinta......
Adakah Cinta itu Semudah "A B C".... Senang Untuk Kita Menerimanya.....
Adakah Cinta itu Hanyalah Suatu "Keperluan @ Kehendak"????....
Begitu Sukar Untuk Aku Mengerti.....
Tapi Yang Aku Tahu.....Dan Yang Aku Mahu Tahu....
Cinta Itu Terlalu Bernilai Untuk Aku Serahkan......
Terlalu Mahal Harganya.....
Umpama.......
Sebutir Mutiara Yang Berkilauan Didalam Lautan Yang Luas.....
Menjadi Keinginan Kepada Setiap Insan Untuk Memilikinya.....
Tetapi Begitu Sukar Untuk Memilikinya.....
Kerna Mutiara Itu Terlalu Berharga.....
Tiada Nilainya.....
Tidak Boleh Ditukar Ganti.....
Hanya Orang Yang Benar-Benar Layak Mampu Memilikinya....
Hanya Orang Yang Benar-Benar Menghargai Sahaja Dapat Memilikinya.....
Hanya Dengan Itu "Cinta" Akan Kekal Sehingga Keakhirnya....
Hanya Dengan Itu "Cinta" Akan Sentiasa Wujud Sehingga Keakhirnya....
Hanya Dengan Itu "Cinta" Akan Terus Berkembang Sehingga Keakhirnya.....
Hanya Dengan Itu "Cinta" Akan Terus Ada Sehingga Keakhirnya.....
Hanya Dengan Itu "Cinta" Akan menjadi Sebuah Cerita Indah........
Yang Tidak Akan Dapat dilupakan......
p/s.....
pertama kali wat ayat jiwang mcm tue....
maaf laa klu ad trsalah...
@ x sedap dibaca.....
aku x tahu untuk menulis.....
aku hanya meluahkan ape yg ad dlm kepala ku ini shj....
huhuhuh

No comments:

Post a Comment