Monday 30 May 2011

Aku Hanya Insan Biasa


 assalamualaikum...w.b.t...

             happyhapphappy!!!!!kalo boleh aku nak semyum slalu...hakhakhak
(mcm owg gler pown xpe lah..)kui3...sbb aku nak korang tahu aku skunk sdang happy....nak tahu cter slanjutnye..jom2...terjah aku punye blog k....tp maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...........ape2 pown aku terpakse post tu pown atas permintaan....
Hari nie aku nak cter sal aku jumpe sameone nie.....ia bukan bf tp someone yang aku xpnah jumpa,xpernah kanal,n hanya di FB...FB..????.mcm xpercye lah..tp aku kne trima knyataan bhawasanya ia tepat dan benar.....skadar di FB,,,
Ble aku mula contact nga die aku rase hidup aku tenang,walau hati terluka  tp aku dapat lupe kelukaan di hati aku...(pengubat lah.)thanks someone,aku bersyukur dapat knal nga die.......die sangat baek,perlu kew aku percye die tu baek...????mgkin tlalu singkat untuk aku percyekannye..ummm,,,xpe2 bg aku die baek walaupun bru aku knal......umm aku bukan nak percye 100% sngat tp..aku boleh katakan die sangat baek...!!!aku xkira die sangat baek...walau ia jahat skali pown..aku anggap die mcm kain putih...yang suci...!!..mgkin bukan mse tok aku percyekan ia btol2..sbb bg aku ia amt singkat..n masih jauh lg tok aku knal ia dengan sebetul2nye....
Algkah bahagia bila AKU knal dari dulu lg,..ape2 pown, bg aku bukan terlambat tok aku knal ia..aku kelu n membisu bila ia luahkan pd aku,...(terkejut + happy)..die boleh ungkapkan SAYANG N CINTA kat aku,,,wooow....terujanye aku ase...umm...aku xtau ape yang ade pd diri aku yang die suke sngat...AKU HANYA INSAN BIASA.....!,,mgkin ade lah yang tertarik pd nye...(aku xkisah janji jgan samakan aku nga owg laen sudah..)...andaikata pertemuan aku n dia hanya semntara..aku redha sbb dia hadir sewaktu aku dalam keadaan yang sedih..(kalau buat selama2nya pown aku bersyukur)
Tp aku plik..stiap kali die cter sal2 ponpuan len aku jelous,aku jd SAKIT HATI...knpe aku ade sikap jelous terhadap nye....!!aku xptt jelous lah,,,,'owg ckap lau kte jelous kte syg kat die'..eeee...syang kew..?cpatnye aku syg kat die....uihhh xmungkin lah....xmungkin,...!!!ptt kew aku wujudkan kasih syg n cinta kat die..uihh,,,,waktu blum ckup tok aku knal die btol2...xpe lah ape2 pown aku kne knal die btol2...walaupun member seumur hidup pown aku xkisah..lau jodoh skali pown aku trima......sbb aku nak knal ia btol2....tp xleh tipu pd diri aku....aku telah wujud SAYANG pd ia........
xpernah lagi aku jumpa laki yang mcm nie....yang sanggup bercrita dari A-Z...kat aku...aku kagum n aku bangga pd dia...dia xmalu tok berterus trang....die seorang yang amat brani tok luahkan pd seorang wanita...tahniah ......
semakin hari semakin dekat aku rasekan,ee...kadang2 tu aku pk terlalu awl aku rasekn begitu..pd hakikatnya ia betul2..argh..xmo2...umm k.lah xmo cter pnjang2....
ape2 powm nie jew aku nk cter yang lean2 tu..BIARLAH RAHSIA... 

No comments:

Post a Comment