Friday 13 May 2011

Friends 4 ever

Nie lah kwn2 aku yang paling aku rapat sejak sekolah,...
saat suka,duka,susah senang aku kongsi bersamanya...
tp ape kan daya...tuhan memisahkan aku dengan mereka,,,algkah bahagia jika ia bersama aku buat slamanya...namun,,ape2 pown aku tetap ingat knangn ini sampai bila2,,, Ini kerana mengejarkan cita2 kita terpisah jua akhirnya...sungguh menyedihkan...kami di pisahkan begitu jauh,,
love u my friends.....

Nie nak cter sal member2 ckit...yang sebelah tepi tu nama dye 'ckin'....blajar at politeknik dungun,terengganu..dalam bidang diploma kejuteraan awam..dye nie ganas owgnye...tp dalam hati ade taman...hakahk...ala2 tomboy lah...
Manakala yang sbelah aku nie 'kema'...dye nie xlah tinggi sangat lbih kurang aku lah...blajar kat kolej jururawat,ipoh,perak(SPA),,,nurse lah katekan...kecik2 pown tp otak besar..cerdik pndai owgnye....hakhak..yang sebelah lagi tu.
.'suha'umm,..blajar kat politeknik sultan ahmad shah ,kuantan, pahang.dalam bidang diploma akauntasi...die nie lembut owg nye,ayu jelita tuh bg kat dye lahh..tp seorang yang brani...hakhak...
ALHAMDULILLAH..kwan2 aku nie sume2 comel n cute kan.,..

Nie lah HERO2 dak klas aku time school at SEK.MEN.KEB.CENEH BARU...
hensem2 kan,..sume2 nie ade name gelaran taw...yg tepi blah kiri tu,,Lan tp owg panggil dye BLOWW..Sbb..stiap kali naek moto mesti nak bloww kat owg jew...
hakhak..yang sebelahnye pula tu name die Afiq,owg panggilnye TOYOL..sebbnye..die tinggal kat seberang TAYOR...hahahhak...sengal2 jew kan bg name kat owg...yang sebelahnye pula Hisyam,diberi gelaran BERDURI..sbb rambut dye tajam giler..jatoh cicak pown xmompos hakhak....tgok jew baik n slow og nye tp,skunk dah jdi seorang tentera darat..hakhak...alahai sume kwan2 aku dah berjaya ..!!hurm,,,
sebelah lagi tu bohjan...umm.LAN jugak namenya...tp owg panggil TENUK...ntah ape2 lah bg name gelaran...di plak blaja 1 negeri upenye nga aku kat indera kayangan...ade 6teman lah aku..>>
umm yang duduk belah kiri nie pula...Apih..owg panggil dye GOLOK..Sbbnya ayah die name ISMAIL...kan ade plakon ismail golok tuh...so boleh free2 jew name tuh kat dye...hakhak...
nie si kecik...hahha namenya FAHA...huihh kecik bukan sbrang kecik nih..nick name dye...hahhaha AYAM..ummm....sbb gara2 namanya FAHA...mcm peha ayam lah...pelik2 knknk...yang sebelah tu...
nie eyo...owg panggilnya TNB...biase lah mau ikot jejak ayhnya jd TNB..
yg nie namanya ERUL,,,,owg gelarkan nye puyuh...Aku pown xtau knpe tbe2 name tu muncul hakhak...
yang sorng lg nie namanya Fahmi..hahaha dipanggilnye jebong....
sbbnye ikan jebong kn matanya besar..
sbb itu dipnggil jebong...kononnya"dari kerana MATA'ia dapat nama gelaran tuh....
hahah dah habis sudah,ini lah HERO2 class aku..!!
umm..nakal2 sume ape2 pown sume sngat sporting,,,..
you all the best...hahahha rindu saat manis nga korang hahah

Nie lah dak2 class aku...tp ade 4 owg lagi yang meghilang....ape2 pown....rindu kat korang sangat2....syg korang sume...aku harap korang sume berjaya dalam hidup...umm aku xkan lupekan
kenangan korang ....

No comments:

Post a Comment