Sunday 22 May 2011

kerinduan terhadap seseorang...

assalamualaikum,,,,
Hari nie aku nak cter kat kowang aku rindu sangat kat dye ni...teramat2 rindu..sehinggakan x boleh ckap sal dye,xleh pk sal dye aku asyik nak klurkan air mata....aku x tahu ape harus aku buat untuk berjumpa dan bertentang dengannya,,,,...aku malu..!!!!!sbb aku boleh anggap die mcm owg laen..sbb  aku xleh trima kejadian itu berlaku mase tu...tp skunk baru aku pk dan boleh trime knyataan tu...alhadullilah...
walaupun 18 tahun aku bersamanya..baik buruk nye aku tetap sayang kat die....aku amat syg pdnye..!!
aku nak sngat dye mcm dulu...aku nak sngat kehidupan aku yang dulu...
Tp ape boleh buat...semuanya dah blalu...n xkan boleh berulang lagi..
ape2 pown,aku nak sangat2 jumpa die.,..aku nak peluk cium die....tp,,,bolehkah..????aku kehilangan nye bukan atas permergiannye tp demi kebahgiaan nye..mgkin sbgai seorang insan yang bergelar anak haruslah hidup bersamamnya hingga keakhir hayat...tp aku x...sedih kan...xpe mgkin ini nasib aku...walaupun aku berpisah dengannya aku ttap ade dia disisi ku...aku harap dia xkan lupakan aku...
spertimana yang aku rasakan...duniaku sangat kekosongan,,,dimana duniaku yang dulu...hidupku tidak lengkap mcm dulu...arghhhh...tidak perlu aku tangiskan lagi...kerna ianye tidak akan kembali lg.....
iLOVE U my DAD....a hope u happy with new family..

No comments:

Post a Comment