Wednesday 18 May 2011

First time tulis surat cinta..

assalamualaikum...aku mau kongsi hari yang paling happy aku dapat rasa kan,...

Hari nie  hari pertama aku tulis surat cinta..(cinta lah sngat)hahah..sepanjang aku hidup xpernah aku tulis surat kat owg tersayang...xkire lah tersyang ke x..mmg aku xpernah tulis surat n poskan nye...kui3
yaallah rase mcm xpercya jew...hakhak...
wah2..pecah rekod lah hari nie...kihkih..mcm2 owg zaman2 dulu lah pulak'' huhuhu..
Mcm2 aku luahkan..n mcm2 aku cter...yang klakar nye tulisan ..adooii...kalah budak darjah 1...hakhak...(budaq darjah 1 lagi ok kot..)
Ape2 pown aku bangga aku dapat tulis surat tu dengan jayanya...walaupun 3 jam lamanya ia amat sukar untuk menulis nye..'biase lah cikgu xajar tulis surat cinta...''' hahha cikgu ajar tulis surat rasmi jew time sekolah dulu..kihkihkih...mmg lawak sngat2 lah...eee..malunye nak hantar,,,,hakahak,,
Untung lah sape yang bcenye nanti...tp,aku amat puas hati sbb aku mampu tulis sebanyak 5 muka surat,..wahwah,...'rancak nampaknye..'.,,,hahahah walaupun ayat tungang langang...tp best,...panjang gler surat tuh..hikhik...malu...mmg sngat memalukan...aku harap die tu hargai ape yang aku bg tuh....n seronok bile membacenye...umm....aku harap surat yang aku tulis tu dapat smpai kpada owgnye secepat mugkin..sbb aku xsabar untuk menerima balasan darinya...ape2 pown thanks kpada pejabat pos yang sudi mghantar surat pd sidia...hakhak...
ok lah ini jew aku nak cter sal hari nie..,,ape2 aku happy sngat2...opp..walau cter nie xbest 
tp aku nak cter jugak...koz inilah hari yang paling aku happy k...lau xsuke jgn bace k..hakhak,,,last2 baru nak ckap k.lah dadar..tata..titi..tutu...assalamualaikumm...opp slah...wassalamm...hakhak...

No comments:

Post a Comment