Friday 27 May 2011

Luahan hati...

luahan hati by areda....aku rase mungkin ini mase yang sesuai untuk aku luahan semua nie...
aku harap ape yang aku luahkan yang terdetik dihati nie dapat melegakan hidupku.n tercapai satu hari nt..
aku xtau..aku bingun..ape yang harus aku buat nie...???
yaAllah tolong lah hamba mu untuk memilih jalan yang sebenar...puas untuk aku memikirkan soal hati dan perasaan nie....
bila aku pikir btol2.....bila aku ingat umi aku ckap...bila aku dengar kwan2 aku nasihat,,,mmg benar
bercinta untuk mencari suami ..eh...eh...suami dah kew..???hakhak...besar dah kew aku nie..!!!
owwhhh tidak...19+2 tahun ag ..time tu kakak aku dakh kwin..so aku lbih kurang tu juga kew...
mybe mmg masenye tok aku mencari yang btol2...tp bagaimane..???
aku xtau....aku keliru....siapalah jejaka sesuai untuk hidup aku...???
aku harap...sangat2 aku dapat yang boleh jage aku,didik aku,n bimbing aku,,,,yang paling penting buat aku 
bahagia,,,sbb aku xpernah hidup bahagia,,,,(xpernah ke.???..)tipu lau xpernah tp hanya sementara..
so untuk ape bahagia hanya semantara..aku perlukan untuk selama-lamanya...
aku harap...bila aku ada kehidupan baru suatu hari nt aku akn bina kebahgian itu...amin,,..itulah yang aku harapkan.dalam hidup aku...
tp mlang sangat nasib aku knpe aku jumpa jejaka semua xsempurna...semua xleh diharapkan...
semua xguna....knpe..??knpe..???
kdang2 tu aku putus ase....ape ingat CINTA aku  ni untuk dipermainkan..!!!
aku harap walaupun aku GAGAL dalam pencintaan sakali pown..
 aku x GAGAL dalam hidupku satu hari nt..aku tahu tuhan nie mahal adil terhadap hambanya...
mgkin inilah perjalan hidupku....aku sedar....ape yang die buat pasti ade hikmahnye...
'opp  smlam aku ade tgok kat fb sepasang suami isteri ...dua2 perfect bg aku,,,sangat alim...
pastu kakak aku ckap..bila lah keluarga kita nak ade sorang yang mcm nie..ishish,,,,termenung jauh aku dibuatnye.......'
trus aku terdetik bila lah aku nak dapat seperti ini.......insyaallah...
x Alim sngat pown xpe lah janji boleh jadi ketua keluarga untuk bimbing anak-anak ,n aku skali pown dah 
sempurna bg aku....xkisah lah x kaye sangat pown janji hidup senang dah memadai lah untuk hidup..
ape2 pown ini jew luahan hati aku...
hahhhaha..mgkin terlalu awl bagi aku pikir semua nie..xpe..prancangan n impian dari awl xde mslah kn..
hakhak,,sbb aku tau semua owg nak kawin...kankan...so no hal lah aku post kat cnie pown..
suke hati aku lah nak cter ape pown nie blog aku..
ko nak mnyampah ke ko punye hal lah...janji aku bahagia luahkan ape yang terdetik dihati aku..ok..hakhak....
bye2....





No comments:

Post a Comment