Friday 6 January 2012

happy ANNIVERSARY

salam all...
sorry aku baru buka blog hari nie...
memandangkan lame aku xbercerita kat korang2...
so,hari nie aku nak kongsi2 lah sikit2,jgan bosan taw....
Detik 5 january 2011 tarikh yang sngat bermakna buat aku dan sidia....
so,genaplah setahun aku nga sidia...aku bersyukur pd mu YA ALLAH kerna telah mengekalkan aku dgnnya....walaupun kami telah menharungi pelbagai cabaran,rintangan,halangan,penderitaan, namun,pada hari ini kami masih lagi saling MENYAYANGI & saling MENCINTAI...btw,masih 'AWEK' org yer kawan2....hahhaha...hurmmm...dah kat stahun upenya aku nga die..kadang2 mcm xpercye pown ade...aku harap hubungan ini akan kekal hingga ke nafas terakhir,..
tp,yang xbest aku xde dismpiangnye  saat tu.:'(
mgkin masa tidak mgizinkan aku jumpe nga dye....huhuhu

buat someone....
HAPPY ANNIVERSARY buat kita..hehhe...<3 <3
thanks kat abg banyak2...kerna masih mampu mempertahankan hubungan kita sehingga hari ini..
ayg,mohon ampun dan maaf andai selama ini  ayg banyak buat salah pd abg,..
walaupun kita tlah banyak mengharungi liku2 yang amat memeritkan ..
namun,
abg masih menerima ayg dengan  hati terbuka dan seadaannye..
pekara yang lepas buanglah jauh2,jangan di ingat kembali..
bak kata pepatah"bunag yang keruh ambil yang jernih' 
ayg mohon sangat pd abg,jujur dan setialah terhadap hubungan kita...
n ayg berharap abg dapat mengubah segalanyanye 
dri yang baik kepada yang lebih terbaik....
jujur dan setialah terhadap hubungan,,, 
kerna  hanya ini lah boleh menyempurnakan hubungan kita..
ape2 pown ayg sangat menyanyangi dan mencintai abg buat selama-lamanya
mmmmmuuuaahhh....<3..

moga hubungan kita kekeal buat selama2nye...amin.....

No comments:

Post a Comment