Tuesday 18 October 2011

PENGORBANAN DALAM KETAKUTAN

mungkin korang pelik bila aku cakap soal pengorbanan dalam ketakutan,,,,hurmmm...ntah ini yang berlaku dalam diri aku skarang....aku pown xtahu knpe semua ini blaku..???? menjadi 1001 persoalan dalam diri aku....mgkin aku terlalu syangkan sidia....mgkin aku terlalu memberi harapan padanya sehingga kau x leh buat ape2...aku TAKUT.......takut APE...???haaaaaa sebenarnye aku takut untuk berjauhan nga die...aku x sanggup..tp aku TERPAKSA korbankan demi kejayaan aku....aku kena balik ke KELANTAN selama 6 bulan...hukhuk:'(...(LAME tuu...) aku kena p LATIHAN INDUSTRI..
tp hati nie Xleh nak tipu...RISAU tahap gabang pown ade....faham2kan lah....mcm2 blaku bila berjauhan tambah plak die dah berUNIFORM....hurmmm lagi lah ponpuan tergilakannya.AHHHHhhhh..cetek betol pikiran aku....kerana berpikir soal  nie lah,HIDUP aku tidak tenteram....aDOoiiii....AREDA...!!!!!!!! jgan lah mcm nie...PLESE...!!! lau dye syg kita INSYAALLAH xde ape2 lah....(pujuk diri)..aku pown xpaham kenapa lah aku smpai takut gini skali walhal dah lame couple tp xkan xleh percye lagi....kadang2 tu aku kecian kat dye nak buat keje pown x tenang  pikirkan masalah aku yang SUKE pk die bukan2...HURMM.....sabar yek wahai sidia...mgkin ini dugaan dalam bercinta....k.lah ini ja yang mampu aku tulis bye2...

No comments:

Post a Comment