Wednesday 22 June 2011

cuti hampir HABIS....

    Ya allah... baru hari ini aku trase cuti aku dah nak habis..cepat betul masa berlalu...xpuah ase cuti..hukhukhuk mau cuti lagik...TOLONG...!!!!mau cuti....eh,,,eh,,,"nak cuti banyak soh bapak kau buat poli sdiri lah" hahahhaahh...nget btol aku nie....ape2 pown...walupon xbest cuti kali nie tp banyak bnda yang aku dpat bereskan antaranya...LESEN KRETA....ape yang aku indam2 kan dah hampir nak siap..wawawa,,,,best ler kali nie nak p jlan  pown dah lepas lah...hakhak...tp knpe lah hati nie LIAT jew nak p d negeri indera kayangan tuh....padahal nak jumpa kwan2 tu pekara pling best,,,tp knpe,,,????woi areda..!!.syg nak tinggal owg kew..???hhahaha gelak sorang2..!!!!!owg..??sape tuh....huhuhu...tp xpe aku kena p jgak demi masa depan ku,..go..!!!!go..!!
   
      CUTI sem nie aku ase paling xseronok..sbb..kene ulang alik dari klantan ke trengganu..dari terengganu ke klantan....eh...eh....membazir masa dah ctu knknknk....3 month kowt cuti xkan..membazir lg hakhak...bg aku sngat membazir sbb aku x gunakn waktu cuti tu dengan btol...hampa..!!!hampa..!!pttnye aku kene keje tok bayar yuran tp....sem nie nak bayar yuran pown xlepas...eheheh....mesti MISS aku marah nt,,,,mane lah nak cari duit nie....DUIT,,,,!!!!...

    adoyai....!!!!....fening,,,!!fening...!sabo jew lah areda mybe ade lah tu yang membantu,,,tp sedih jgak...mymum ckap,,,sume pakat nak BRAMBUS...eh..eh...ape mksudnye....xnak bg aku p kew...???
hurm.......cube trus trg lah lau xbg ok..aku DON'T WORRY....duk umah lah tunggu my mum...tu lg best kn....aku pun bingung lah..mane satu nak pk...sbb tu 1001 kepayahan muncul dlm diri aku skunk nie...itu xkene ini xkene.....weee.............mau nagis asenye..:'(..
 
      Skunk dah masuk sem 3...eh..sem 3 dah kew mcm x cye je...dah sparuh aku blajo...wow xsabar nak grad...ape2 pown aku kne tmpuh walau pahit LEPANG,,,,ke nape kew aku kene tempuh jgak....thanks..someone bg semangat kat aku...'belajar lah slagi leh blajar sbb time nie lah time tok kite blajar.."...ini pesanan someone...hikhik...k.lah..malas  nak taip plop ase...cikit 2 sudah lah,,,,huuhuhuhuhu..bye....

No comments:

Post a Comment